À la mode


Hello, hello!

Vreme urata si trista insa eu ma bucur tare mult ca ma aflu in fata laptopului, scriind la a doua postare si sper din tot sufletul ca v-a placut prima (desi eram foaaarte emotionata).
Astazi vreau sa va spun cateva cuvinte despre o pagina de facebook : À LA MODE.
https://www.facebook.com/%C3%80-la-mode-1472844232938435/timeline/
Am dat „nastere” acestei pagini acum aproape doi ani, pentru ca laptopul meu era plin de poze downloadate de pe Tumblr, Pinterest sau We heart it. Cred ca toate fetele fac asta si la un moment dat realizeaza ca s-au strans foaarte multe. Nu m-am indurat sa le sterg, asadar a luat nastere À la mode, din nevoia de a le depozita undeva unde sa ia o forma, sa prinda culoare si sa inspire si pe altcineva, nu doar pe mine.


Pagina a crescut repede (nici sa nu va ganditi ca aveam vreo asteptare), iar fotografiile, dupa cum am spus, sunt downloadate de pe internet si sunt la indemana oricui. Curand am ajuns la 1000 de likeuri, fapt ce m-a bucurat enorm, deoarece imi imaginam ca 1000 de oameni se pot inspira de aici si ca eu sunt cea care administreaza micile pastile de inspiratie. E un sentiment frumos! :)


Ce puteti gasi pe À la mode? 
Outfituri, accesorii, albume cu modele cunoscute (Kate Moss, Freja Beha etc), cupluri fashion, piese extravagante, bijuterii, iar outfituri, tatuaje, make-up si iar outfituri. Ah, si putina mancare! :p




Monentan nu mai petrec foarte mult timp in incercarea de a o umple si mai mult cu tot ce ma inspira deoarece am reusit sa fac acest blog si ii voi acorda lui mare parte din atentia mea, À la mode va ramane, un dulap frumos cu sertare tixite de inspiratie, intr-un zgarie nori pe nume Facebook.
*mentionez ca toate fotografiile sunt de pe:
Va multumesc pentru vizita si va las in continuare cu cateva mostre de pe À la mode! Sper sa va placa! :) 











































Va pup si va multumesc inca o data! Zi magica sa aveti! 





Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare