D.I.Y pringles box

Hello, 

beautiful souls!


Astazi am pentru voi un DIY simplu si dragalas.

Aveti nevoie de:

- foarfeca;
- sfoara;

- aracet/ lipici;
- si elementul principal *o cutie de pringles*;

De hartiuta de protectie nu vom avea nevoie asa ca..o aruncam :p. (nici de capacelul de plastic dar il puteti pastra pentru altceva:) ).
Acum ca le avem pe toate la indemana, let's do it! :D


Sigur v-ati dat seama ce urmeaza si cat de simplu este asa ca va voi spune pe scurt ce e de facut.
Vom aplica lipici incepand de la unul dintre capete. Sfatul meu este sa il aplicati circular, exact in felul in care urmeaza sa lipiti sfoara.


Restul e cancan: insirati sfoara, aplicati lipici, insirati din nou sfoara si tot asa pana jos. De preferat este sa nu avansati cu lipiciul prea mult  pentru ca se va usca pana ajungeti cu sfoara in locul respectiv.

Un trandafiras dragalas mi-a sarit in ajutor :)).



Mai am putin, putin. Nu dureaza mult, aproximez tot procesul cam la maxim 15 minutele.





Eu sunt gata! Va arat ce a iesit? :))

Voilà!


Prima idee : vaza pentru flori.
Mi-au spus florile ca sunt foarte triste ca a plecat vara...se vede, nu?


A doua idee: suport decorativ.






Cam asa se transforma o cutie de pringles intr-o vaza minimalista sau cum vreti voi sa fie (metodele sunt nenumarate) sau intr-un suport decorativ.
Va pup si va urez spor la treaba daca veti incerca si voi. :)
(astept pozele cu rezultatul vostru pe pagina de facebook)
https://www.facebook.com/fleurdemoule?ref=hl.
Xoxo, beautiful souls! <3




Comentarii

Postări populare