Inceputuri si emotii

Hello!

 Numele meu este Sabina si sunt super emotionata si terifiata in acest moment :)). De ce? Pentru ca de multa vreme imi doresc sa fac acest pas si pentru ca in sfarsit s-a intamplat (pe langa asta, sunt o fire emotiva si este un moment foarte important pt. mine). <3


     Nu stiu cu ce sa incep, nu stiu cum sa dezvolt, ma simt de parca s-a intamplat ceva ce nu credeam ca se va intampla vreodata; ciudat este faptul ca totul depindea doar de mine (suntem fiinte tare ciudate, noi, oamenii).
   Asadar, iata-ma: Fleur de moule (Floare de mucegai)! Sunt constienta ca vor exista intrebari referitoare la acest nume asa ca ma explic de acum. L-am ales  pentru ca simt ca ma reprezinta, pentru ca toti avem parti frumoase si parti mai putin frumoase pe care incercam permanent sa le infrumusetam. Toti avem parti de mucegai pe care incercam sa le transformam in flori. Cam asta e ideea.
 Fleur de moule va fi despre moda, lifestyle, natura, oameni frumosi, intamplari frumoase, inspiratie si orice altceva isi va mai gasi locul in lumea mea. 



Vreau sa multumesc din sufletel tuturor oamenilor frumosi care ma sustin si care au “tras de mine” sa fac acest pas. Energia pozitiva, gandurile frumoase si iubirea sunt elementele cheie in tot.
Mi-am inceput calatoria spre acest blog cu instagram, locul din care culeg inspiratie zilnica si sper din suflet ca reusesc sa si ofer.  Va invit cu drag sa il “rasfoiti” https://instagram.com/fleurdemoule/ si sper sa va placa. 
Tot ce veti intalni acolo este  plin de culoare si pasiune, la fel cum va fi si acest blog.



Pentru ca ma coplesesc emotiile (sincer) si nu vreau nici sa va plictisesc, va voi lasa acum sa priviti cateva bucatele din Fleur de moule de pe instagram si va promit ca urmeaza postari create cu drag! 


















 Va pup, va multumesc ca ati trecut pe aici si va transmit energii frumoase! 

Comentarii

Postări populare