Pasiune pentru thrifting

Hello, hello! :) 

A venit in sfarsit soarele inapoi si sunt taaaare fericita! <3


Astazi vreau sa va vorbesc despre una dintre pasiunile mele: thriftingul - adica, scotocitul prin second handuri J)).
Iubesc second handurile, asta e clar! Inca de mica (ce cliseic J)) am mers cu mama in astfel de magazine si mi s-a parut fascinant. <3
Pentru cei care se intreaba (poate) ce sunt second handurile, ei bine, sunt magazine de haine (si/sau obiecte) la mana a doua, venite din afara, vandute la un pret foaaarte mic. Cand spun foarte mic, nu exagerez deloc si va spun cu bucurie ca exista itemi si la 50 de bani. DA! 50 de bani.
Mie mi se par minunate! Este adevarat ca unele pot parea murdare, hainele sunt gramezi si mirosul nu este tocmai placut. Pe acelea incerc sa le evit dar mereu le tin minte pe cele care imi lasa o impresie buna. Este ca o camera plina cu comori pentru toate gusturile si buzunarele. Sa rascolesti prin ele si sa gasesti ceva care iti doreai de mult, ceva de la o firma pe care nu ti-o permiti sau ceva pur si simplu interesant este pentru multe  fete o mare bucurie (si da dependenta J). E un sentiment de multumire si incantare care nu poate fi explicat.
Faptul ca unele dintre haine sunt noi, cu eticheta, cred ca este imbucurator pentru cei care au retineri stiind ca au mai fost purtate. Sa stiti ca sunt obligati sa dezinfecteze hainele inainte sa ajunga in magazin, deci, nu va faceti griji. Oricum, unul dintre sfaturile mele principale este sa le spalati foarte bine cand ajungeti acasa. Apoi, va puteti bucura de ele.
Ideea ca pot cheltui atat de putin pe haine foarte dragalase ma face sa chitai de incantare si de fiecare data cand am ocazia ma lipesc ca un magnet de orice second hand imi iese in cale.
Pe langa faptul ca totul reprezinta o afacere foarte faina si distractie in acelasi timp, thriftingul are efecte benefice si asupra mediului. E ca un fel de reciclare :). Pentru mai multe detalii legate de treaba asta va invit sa dati un click aici:  
O sa va arat in continuare cateva (o miiica parte) din chestiutele gasite in ultima vreme prin sh-uri si promit ca vor mai exista postari de genul. Poate o sa fac chiar si o postare cu recomandari de sh uri..ar fi interesant? Astept si parerea voastra.
Enjoy!



























Va trimit o imbratisare insorita si va multumesc pentru vizita! xoxo :*

Comentarii

  1. pai sa dam si niste locuri...eu sunt "abonata" la cel de la intersectia Lizeanu/Viitorului/Stefan cel Mare....mai e Vintage Collection de la Piata Sf. Gheorghe (e mai scump si are preturi fixe, dar paltoanele si gegile merita o privire) si ar mai fi unul pe Calea Mosilor 225 pe care inca nu l-am vizitat....PS: love this post ! smile emoticon

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc tare mult, draga mea, pentru tipsuri. Sunt sigura ca voi face un post in curand in care sa amintesc si eu cateva locatii din Bucuresti si Ploiesti (mai ales). Multumesc pt suport si apreciere, te pup! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare