Urmeaza PLUM Festival

Hellooooooooo, party people! 

Ce faceti? Va uitati cum ploua, nu? :( Eh, e toamna, e septembrie.. a fost vara destul (desi eu nu ma satur niciodata de vara). Hai sa nu mai fim tristi si sa va povestesc ceva fain.
Maine incepe Plum festival!!!!!!!!!! (sunet de aplauze) J)) Cum nu stiati? Va spun eu acum!


foto de pe pagina de fb Plum festival

 

Plum este un super festival de muzica electronica  (imediat va spun line-up-ul), ce va avea loc in fosta fabrica de incaltaminte Pionierul. Cat de tare e asta? Ah? :P 

Stiti unde e fabrica asta? Eu nu stiam (rusine sa-mi fie) asa ca am cautat si va spun si voua: Tabacarilor, nr.7. Este aproape de zona Unirii, daca nu chiar in zona Unirii :D. I’m not so good at this si nu prea cunosc Bucurestiul :D (sa-mi fie rusine, again).









Asadar, muzica electronica, Fabrica Pionierul , in zilele de 25 si 26 septembrie , adica vineri si sambata. IUHUU! No? Adica maine incepe petrecerea, oameni buni. Maine, la ora 21. Cred ca mai aveti timp sa va luati bitele asa ca go to www.eventim.ro/plumfestival.

Tot conceptul asta de muzica electronica si locatie urbana underground asa mi se pare o idee geniala si sunt super, super incantata ca voi fi si eu acolo. Care mai veniti? Lasati-mi un comentariu ;).
Vreti sa vorbim despre line-up? Artificii!  Decat sa va insir eu aici numele si sa va plictisesc, mai bine va las asta:



V-am convins? Sunt sigura ca da! Oamenii astia vor face un show sclipicios. J Sa va spun un secret! Stiti pe cine abia astept eu? Golan si Silent Strike. Da, da, ati inteles bine. Stiu ca vin nume mari din afara , dar cum sa nu fie Golan preferatii mei daca suna ataaat de fain? 
Prea multe nu va mai spun, vor fi doua scene, Up In The Air si Collective Dance. Ce sa mai..o sa fie nebunie, o sa fie dans, o sa fie bucurie, o sa fie plete-n aer si doua nopti albe.








 




 









V-am lasat link spre bilete, insa le gasiti si in magazinele H2O, URBN, Corner Shop si  Ollie Gang Shop.
In cazul in care vreti sa va luati de la intrare, pretul este 70 de lei (pentru o zi) sau 125 de lei (pentru ambele zile).



 Va mai spun de concurs si va las sa va pregatiti borseta de festival J). 




Pentru concurs, pune-ti pantofii de dans ,fa o poza si posteaz-o pe wall-ul tau cu hashtag-ul #MyDancingShoesforPLUM. Te premiaza oamenii cu un abonament la festival, plus o pereche noua de dancing shoes, de la SOLE & SHAPE si Sneaker Industry. Tare, ah? Ce mai stai? Ai timp pana la ora 23:59. Go!
#PeopleLikeUandMe party hard, love music, hold hand, don’t need sleep, go free si mai ales merg la Plum festival. :*
Va pup si ne vedem la Plum!




Comentarii

Postări populare