Avon haul

Astăzi am pentru voi o piesă drăgălaşă de la Mara şi un mini Avon haul.


Cam acestea sunt produsele pe care le-am achiziţionat luna aceasta de la Avon. Sunt reprezentant de multă vreme şi promit că o să încerc să fac review-uri la toate produsele pe care le-am încercat.
Nu o să vă spun foarte multe despre Avon ca firmă pentru ca sunt sigură că sunt foarte cunoscuţi şi deja ştiţi suficient. Să trecem direct la produsele din acest mini haul.

Primul pe lista mea este întotdeauna serul pentru vârfuri despicate din gama Advance Techniques. Îl folosesc regulat de aproximativ un an şi pot să spun că părul meu strigă după ajutor atunci când nu îl am. Nu pot să garantez că repară vârfurile despicate pentru că ştim toate că vârful despicat greu se mai repară..asta dacă se mai repară. Este însă minunat pentru părul meu, miroase foarte plăcut şi mă ajută să îl îmblânzesc.


Dacă tot suntem la categoria seruri, să vă arăt si un produs pe care acum l-am luat prima dată şi sunt foarte curioasă cum ne vom înţelege.


Este vorba tot de gama Advance Techniques, de data aceasta însă, serul se numeşte Smooth as silk. Nu l-am folosit prea mult şi nu vă pot da un verdict dar promit să revin cu noi informaţii :)). Miroase foarte bine, la fel ca toate produsele din această gamă şi vă asigur că nu am nimic negativ de spus deocamdată. Mirosul rămâne în păr şi reuşeşte să îl calmeze, în cazul în care parul vostru poartă un război împotriva tuturor.


Am aici drăgălăşenia asta de sticluţă care conţine cunoscutul Little Black Dress. Da, normal că îl ştiţi, cred că toată lumea îl ştie. Mi se făcuse dor. Mă face să mă gândesc la mama, pentru că un timp a fost parfumul ei preferat. Si, cum ea e la Ploieşti şi eu la Bucureşti, am aici o sticluţă magică pentru a mă teleporta câteva secunde.


În continuare, am un deliciu. Spun deliciu pentru că pe mine mă încântă maxim produsul acesta. Este o mască de la Planet Spa, care se dă jos în felul acela super distractiv. Sunt absolut fascinată de măştile care se "jupoaie" pur si simplu :)). Simţi că îţi schimbi pielea. Am folosit-o o singură dată şi mi-a placut tare mult, atât partea distractivă despre care v-am vorbit dar şi senzaţia de piele curată de după.


Am păcătuit şi am mai cumpărat un ruj. Un nude în nuanţa In the Buff. Nu am apucat să îl port încă dearece mai am o nuantă de nude asemănătoare, tot de la Avon, pe care o iubesc (o vedeţi la mine pe instagram).

Aveţi aici o fotografie mai de aproape ca să vă daţi seama de nuanţă.

Următorul produs este o escapadă în lumea copiilor. Toţi avem momente când ne dorim să fim mici din nou, nu-i aşa? Eu m-am gândit că ar fi tare fun să încerc un produs pentru copii, aşa că mi-am luat spray-ul acesta parfumat, pentru momente copilăreşti. Miroase puţin cam puternic, cred eu, având în vedere că este pentru copii, dar se atenuează plăcut şi mirosul rămâne pe piele.


Ultimul produs este unul de styling. Nu l-am încercat încă dar vă voi spune în curând ce parere am despre el. Îmi place cum miroase si am fost surprinsă plăcut de textura sa, pentru că nu este lipicioasă ca a celorlalte produse de genul acesta, este moale şi oarecum fină.


Acestea au fost produsele, vă mulţumesc pentru vizită şi va mai aştept. 
Vă las acum să răsfoiţi noul catalog.


Zi minunată să aveţi,
xoxo.








Comentarii

  1. Cum se numeste rujul mai exact?Si mie imi plac produsele de la Avon.Nu sunt reprezentant dar aproape in fiecare luna imi cumpar cate ceva.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare