Cum a fost la PLUM

E soareeeeeeeee!

A venit octombrie si e soare si frumos. Tare, nu? De-ar fi asa toata iarnaaaaa.......
Stiu ca a trecut o saptamana de la Plum si imi cer mii de scuze pentru intarziere dar am avut super multa treaba.


Asadar, am fost la Plum pe 25-26 adica weekendul trecut la Fabrica Pionierul, langa Colectiv. Am ajuns acolo foarte usor, fiind relativ aproape de metrou, deci iti permiteai sa vii cu metroul si sa pleci, evident, cu taxiul :P.
foto: www.catalineanu.ro
V-am spus cate ceva despre Plum in postarea anterioara asa ca nu voi repeta, dar simt nevoia sa evidentiez faptul ca Golan sunt geniali si ca suna live absolut fabulos. :))
Da, asa cum am spus si postarea de prezentare, abia asteptam sa ii aud live pt ca imi plac foaaarte mult.
Din pacate (si sper ca asa nu se va mai intampla) fotografiile mele nu sunt foarte reusite deoarece toata treaba a fost destul de "altfel" luminata si era nevoie de un aparat profi, insa va trimit intr-un locsor unde le puteti vedea pe toate. :P
A fost foarte dragalas! Decorul colorat, nebun, fosforescent, sticle colorate, sforicele colorate, lemn, desene faine insa o scara de acces infricoasatoare :)).



Ne-am intalnit acolo si cu o domnisoara draguta de la Flash Tattoo Romania care a pimp-uit fetele petrecarete si mi-a facut si mie un mic cadou. Multumesc inca o data! <3
 Muzica se auzea de la distanta si totul vibra, inclusiv podeaua. A fost o nebunie colorata pe muzica electro. 
Aici vedeti un sneak peak din prima seara (unde intamplator am nimerit la inceput clipuletului alaturi de draga mea best f. care m-a insotit). 
Mi-a placut! Am facut cateva ture din fabrica pana jos in Colectiv (chiar ne intrebam cate calorii am ars) pentru ca nu stiam unde sa ramanem, am poposit de cateva ori si pe terasa clubului care arata foarte fain (mi-au placut in special beculetele ), ne-am plimbat, am dansat.. (mai ales in seara nr.2, la Golan).:))
Per total a fost mega fain si sper sa se faca si anul viitor, pana atunci gasiti aici si aici fotografiile din ambele seri. Sper sa va transpuna in starea aceea de party si sper sa ne vedem la anu'!

Multumesc Plum pentru o experienta electro! xoxo

Comentarii

Postări populare