Favoritele lunii septembrie

..putina stare de toamna

Daca fac favoritele lunii septembrie pe 10 octombrie nu inseamna ca sunt lenesa ci inseamna ca am fost la teatru toata saptamana si asta mi-a ocupat tot timpul :D (alaturi de facultate).
Ok..incep cu muzica? I-as pune ca favoriti pentru luna septembrie pe Golan pentru ca i-am ascultat obsesiv si pentru ca am avut bucuria de a-i vedea si auzi live la Plum. Cred ca pe primul loc pentru mine este piesa Breathe In .<3
Sa va bombardez acum cu cateva filme ce le-am vazut si mi-au placut tare: 
  • Frida (stiu, trebuia sa il vad de muuuulta vreme dar ma bucur ca l-am vazut in sfarsit)- este un film superb ce te motiveaza si iti da impresia ca poti face orice daca iti doresti si cunosti pasiunea (mai ales pentru viata).
  • Ginger & Rosa - curaj, poezie, dezamagire, frica, durere, nesiguranta, razboi si un soundtrack superb.
  • Blue is the warmest color- un film cu siguranta controversat, un film de dragoste, o drama ce darama turnul rezistent numit "HAPPY END" atat de previzibil pentru filmele de dragoste.
  • The broken Circle Breakdown- un film minunat dar foarte trist, o imagine diferita, o viziune putin mai realista decat altele, un soundtrack deosebit si o poveste..mai bine va las sa il vedeti.
La categoria make-up am un singur ruj, intr-o nuanta nude - Vintage Pink de la Avon.











Produsele pentru par pe care le-am folosit cu placere in luna septembrie sunt tot de la Avon, un set format din sampon, balsam si ulei, toate din gama Advanced Techniques. Folosesc de foarte multa vreme uleiurile de la Avon pentru ca am varfurile foarte uscate si despicate iar aceste uleiuri ma ajuta de fiecare data sa nu arat ca o matura :)) :P.









Cartea preferata de luna aceasta este Lolita (ma abtin sa nu ma uit la film pentru ca inca nu am terminat-o).
Lolita este o ciudatenie interesanta..nu stiu cum altfel as putea sa o numesc si sunt sigura ca pentru fiecare dintre voi ar avea efecte diferite si v-ar lasa impresii diferite :D. Nu va spun nici macar despre ce este (chiar daca majoritatea stiti) pentru a nu o judeca inainte de a o citi.


Cam astea au fost favoritele lunii septembrie pentru mine. Va recomand cu drag filmele enumerate mai sus :*!
Va pup si va doresc un weekend superb, fara ploaie. xoxo


Comentarii

Postări populare