Un pic de "real shit" în seara asta: creăm imagini

nu e un text prea roz



Un om cu care am o conexiune specială mi-a spus în seara asta, că mă limitez (evit formulările gen "best friend" așa că i-am spus simplu: un om cu care am o conexiune aparte).
 Într-o discuție în care ii spuneam că nu știu în ce direcție ar trebui să meargă acest mini blog și că mi-aș dori și să scriu pe bune, nu doar să promovez imagini frumoase, asta mi-a spus. Are dreptate, știți? Simt că postările de până acum au doar foarte puțin suflet în ele și stiți de ce? Pentru că atât merită. Unele sunt chestii superficiale dar care-mi plac. Suntem fete, iubim moda, cosmeticele. Toate acestea au și ele un colțișor din sufletul și mintea mea. Un colțișor..
Așadar, nu voi renunța la ele. Nici gând. Uneori, însă, vă voi deranja cu câte un post real. Așa îmi place mie să il numesc și asta pentru că celelalte postări promovează o imagine, ceva frumos și pozitiv, ceva ușor, plăcut și comod.
În seara asta coborâm puțin de pe norișor. Gândurile ce urmează nu sunt un reproș la adresa nimănui, vă promit. Nici măcar revoltă nu e. E doar o constatare și un șir de afirmații ce-au explodat una după cealaltă. Atât. Nici nu mă aștept să vă placă sau să-mi dați dreptate. E ca o poză. O priviți și atât. N-am așteptări. Trebuie să învățăm să nu mai avem așteptări. Așteptările astea sunt otrăvitoare- voi scrie câteva rânduri și despre asta..cândva. 
Am inceput seara asta cu un gand: 

creăm imagini
marea marjoritate asta facem și stiu că e normal, e ceva la ordinea zilei și cât se poate de ok în societatea actuală
totul în jur e legat de asta și vedem ce trebuie să vedem sau ce ne-ar plăcea să vedem
știu, n-am descoperit apa caldă spunând asta dar câteodată vreau să- mi exprim și aici câte un gand
ceva real, concret, un gând..
nu doar imagini filtrate și culori vii
și eu creez imagini
creăm imagini



Am continuat cu același gând. S-a ramificat ușor ironic și rapid în mintea mea:

Chiar trăim în imagini! Gen...dimineața..te trezești și e nasol afară şi esti deprimat că nu e cum ai vrea tu să fie, ca-n reclamă, dimineaţa perfectă în care soarele intră pe geam şi iubitul iţi aduce cafeaua la pat, tot ca-n reclamă. Si brusc vine depresia. El doarme şi sforaie şi ţi-a luat şi jumatate din plapumă, deşi imaginea unui gentleman perfect e aceea de om care ar face orice pt femela sa, inclusiv ar avea grijă să nu ii fie frig. Aşteptări...


Te trezeşti şi iţi faci tu cafeaua..şi ca să intru puţin mai adânc în paranoia asta, poate ţie nici nu-ţi place cafeaua, dar iţi faci pentru că aşa fac oameni dimineaţa..asta e imaginea unei dimineţi,nu?


Eventual faci şi o poză într-o lumină bună , o poză cu cafeaua şi micul dejun pe care il aşezi cu grijă. Poza trebuie să intruchipeze o imagine, o imagine frumoasă şi cât mai aproape de perfecţiune. O imagine care ii va face pe unii să se intristeze din cauză că la ei e diferit şi pe alţii să te poziţioneze undeva..intr-un grup fictiv, fantomatic, dar care pentru tine contează. Ai vândut o imagine ca să obţii o imagine.


Te îmbraci..pleci la muncă, faci un selfie, alegi poza cea mai bună, o editezi şi vinzi din nou o imagine ( mai ales în cazul în care o editezi la modul drastic).


Ajungi la muncă, trebuie să zâmbeşti. Acolo trebuie să fii tu însuţi o imagine a unui angajat fericit într-o companie foarte mişto care vinde chestii foarte mişto pt oameni care vor să fie foarte mişto.


Trebuie să fii o imagine şi să vinzi o imagine unui om care işi doreşte să trăiască exact ca într-o imagine şi el la randul lui va promova imaginea asta pentru ceilalţi.



Primeşti salariul şi ceea ce-ţi rămâne din el după chirie şi întreţinere îl foloseşti pentru a contribui la "îndeplinirea" anumitor imagini şi în viaţa ta (produse care vând o imagine, spre exemplu).


Nu ştiu cât e corect şi cât e greşit din toate astea. Nu am nimic cu imaginile. Uneori avem nevoie de ele dar uneori ne sufocă şi ne distrug.


Trăim şi ne creăm aşteptări din cauza unor imagini . 


sfârşim dezamăgiţi sau poate mulţumiţi, dar goi

Comentarii

Postări populare