10 produse pentru luna decembrie

Sper să aveți un an exact așa cum vă doriți! Plin de zâmbete, culoare și sclipici!

Având în vedere că e frig și că mereu ne găsim altele de făcut când e vorba de proiecte pentru facultate, vreau să vă arăt câteva chestiuțe care m-au făcut să zâmbesc în decembrie.





Apasă AICI pentru muzică :))))!


*pălăria fermecată de la Cassandra's*

Este pălăria care mă ajută să intru într-un film atât de fain, încât nici nu vreau să vi-l descriu ci vă las să mergeți pe site și să vă alegeți una. Garantez un Oscar pentru filmele pe care le poate crea. :p

*tușul de la metrou*


Este no name dar sunt mulțumită de el. Singurul inconvenient ar fi acela că în strat mai gros se strânge și la demachiere se ia firicele, nu murdareste (deși nu e tocmai placut, prefer așa decât ochi de panda).

*minunăția ZOOT*

M-am întâlnit cu ZOOT întâmplător, într-o zi foarte bună din viața mea, acum vreo două săptămâni.
Stătea pe o bordură de beton, cu spatele. Ceva m-a făcut să o întorc și m-am simțit ca și cum aș fi descoperit o mică, mică comoară. E altceva! Îmi plac la nebunie altceva-urile! Trebuie răsfoit/ă! Și revista și site-ul!

*buze mov de la Golden Rose*

E primit de la o persoana specială! E mat! E mov închis! V-am convins?

*loțiune cu parfum delicios*

Nu pot să vă spun nimic dacă nu o încercați. Nu puteți să mă credeți dacă nu simțiti. ;D
Miroase divin și intră foarte ușor în piele.

*știință despre Lună*

E o carte absolut fascinantă. Nu e roman, e mai mult un manual. Dacă puteți face rost de ea, v-o recomand cu drag, mai ales domnișoarelor pasionate de ocultism si de lună. :)

*thrift shop bag*

Vă spun cât a costat? 8 lei. Îmi place maxim, materialul are o textură interesantă și deși nu pare, este foarte încăpătoare, Cum să nu iubești sh-urile??

*fond de ten mat de la Maybelline*
(cine nu are fondul de ten murdar să ridice mâna sus)


E cel mai fain fond de ten pentru mine până acum. Are acoperire medie, e mat, nu e deloc nisipos, miroase placut și rezistă destul de mult.

*șalul pufos si călduros*
Imi place la nebunie sa ma infofolesc iarna, intr-un sal pufos si calduros.

*Kalapod treasure*

Îi iubesc! Sunt și cu un nr. mai mari, pentru ca erau ultimii ( asta ca să vă dați seama cât de mult mi-au placut). Nu sunt grei deși par :)) și sunt destul de confortabili. Nu-s de iarnă, asta e clar sau, dacă-i musai, se cere o șosetuță pufoasă.



Cam asta a fost, Vă pup! See ya!
Încă o dată vă urez un an minunat!

Comentarii

Postări populare