Lace and Co magic

Hi!
Vreţi să vedeţi cum arată un pacheţel magic de la Lace and Co?
Am sa va fac cunostinta cu el, imediat.
Iată-l! 
:D

Înainte să îţi dai seama că e magic, te cucereşte cu bileţelul prin care te salută şi îţi spune că este făcut pentru tine. Din start ţi-a pus zâmbetul pe buze..




...si când îl deschizi, începe magia! :)



Am trei sutiene diferite pe care vi le voi arăta şi vă voi sugera şi câte o piesă care mie mi se pare că rezonează cu modelul, ca să nu vă plictisiţi (odd, i kno).

Începem cu primul, Soft purple .
(dacă faceţi click pe nume, ca prin magie, the music will start). 
Dubios că i-am dat nume? Stiu. Şi ce dacă? :))




 Acesta este al doilea, din cu totul alt film, 
Temptation este numele său si e încântat să vă cunoască.





Şi al treilea, Fairy
cred că este preferatul meu, 
dar mi-e teamă să o spun ca celelalte să nu se supere (Shhh!).






Acestea au fost cele trei magic bras de la Lace and Co
de care sunt absolut îndrăgostită.
Găsiţi pe pagina lor o mulţime de modele superbe care abia aşteaptă să le luaţi acasă şi să vă facă fericite.



                                                                            Va pup!

Comentarii

Postări populare