Thrift Haul


V-am promis că revin cu un thrift haul și iată că m-am ținut de cuvânt. 
Am ales câteva dintre drăgălășeniile găsite în ultima vreme și sper tare mult că măcar vizual făcând cunoștință cu ele, veți fi la fel de încântate ca și mine.
Avem si MUZICĂ!



Încep cu această gentuță de care m-am îndrăgostit iremediabil și pe care vreau să v-o prezint  drept minunea grena cu detalii aurii. Nu este din piele, este o imitație și are câteva semne de uzură pe interior dar vă jur că nu mă deranjează absolut deloc. Nici una dintre noi nu suntem perfecte așa că de ce aș vrea de la ea asta? :))



Ce ziceți de nebunia asta? Îmi plac foarte tare lucrurile vintage, port curele de talie, apreciez detaliile aurii în limita bunului gust și având în vedere toate acestea, zâna bună a second hand-urilor mi-a trimis în cale această superbă curea. 
P.S: are și ursuleți :))

       
Și pentru că tot vorbim de curele și de vintage, hai să adaugăm și o linguriță de rustic. Nu?




Așaaaaa, am ajuns la army crop top cu etichetă super cool. Îmi place maxim acest crop top, este simplu, verde army, ușor elastic și dinr-un material de foarte bună calitate.


Cea mai combinație: bluză silky, vintage + terminații sport, elastice = LOVE.
Și-am luat-o! Cum era să nu? Uite cât e de nebună!


Pulovărașul nr.1, ușor crop, grosuț și cu o formă dubioasă, avantajată de taliile înalte. Yay!


Pulovărașul nr. 2. Pe mine mă duce cu gândul la cacao cu lapte și l-am purtat de foarte multe ori de când l-am luat pentru că deși este călduros, are o textură mai fină decât pulovărașele de iarnă obișnuite.


Bluzița de marinar. Nouă, de la h&m, nu am apucat să o port, dar abia aștept să văd cum arată în combinație cu fustițe midi.


Și am ajuns la final, unde vă prezint geamantanul vedetă. Nu-i așa că e încântător? El este vedeta vintage a lunii ianuarie.
 Închei aici lista cu comori din second hand, sper că v-au placut și sper că ați reușit măcar câteva secunde să intrați în filmul meu vintage,
I love vintage, i love thrift shops!
 Vă pupă Fleur!

Comentarii

Postări populare