ZYA cosmetics






ZYA

*v-am promis că vă fac cunoștință cu minunatele produse de la ZYA așadar iată-ne aici :)


Am primit de curând spre testare trei borcănașe magice de la acești oameni frumoși. Un balsam de par, o loțiune de corp și o cremă pentru călcâie care face minuni (toate miros divin și sunt făcute din produse naturale).
Pe lângă miros și calitatea incontestabilă vă mărturisesc că ambalajul este atat de cute încât îți e și milă să le deschizi.
Vă recomand cu drag să aruncați o privire pe pagina lor de facebook pentru a găsi și alte produse (au și niște săpunuri divine) și dacă aveți timp de o plimbare, mâine îi găsiți la Bounty (click here for event) cu un stand plin de miresme și ingrediente naturale. 
Sunt foarte încântată de felul în care produsul interacționează cu pielea și vă spun că acea cremă micuță pentru călcâie m-a cucerit iremediabil. Miroase atât de bine încât nu am putut să nu o folosesc și pe mâini. Este foarte, foarte hidratantă.
Daaaar de ce să vă mai spun eu despre aasta când puteți simți chiar pe pielea voastră calitatea produselor ZYA?
Dați o fuga mâine la târg sau oricând pe pagina lor de facebook unde vă vor răspunde la orice întrebare.
Sper să vă placă lumina în care am ales să vi le prezint. 
Vă las cu pozele, să aveți o primavară minunată!



























 xoxo,
Fleur

Comentarii

Postări populare