11 produse pentru luna martie


Martie 

(un fel de favoritele lunii)

:))




A trecut și martie și bineînțeles că nu știu cum atât de repede, dar deja asta e o uimire generală și nu cred că vreți să vă amintesc într-o zi atât de frumoasă cam cât de repede trece timpul..mai ales în weekend. 
Hai să vă arăt și să vă spun câteva cuvinte despre ce mi-a pus zâmbetul pe buze în martie.


Cum revista Glamour este absolut încântătoare și știe mereu cum să ne facă să zâmbim, mai ales când vine primăvara, luna asta a făcut cadou, pe lângă altele, un mini șampon uscat de la Batiste, despre care auzisem foarte multe și pe care abia așteptam să îl încerc. Ei bine, l-am încercat și pot să vă garantez că nu se compară cu celelalte pe care le-am mai folosit. Miroase încântător și efectul este unul WOW. Dacă nu l-ați încercat deja, mergeți și vă alegeți unul cu parfumul care vă place. Este și o ofertă acum în farmacii, la unul cumparat, îl iei pe al doilea la jumătate de preț. ;) Go for it!


Mereu am crezut că produsele de la Balea sunt de calitate îndoielnică și am avut rețineri în a le încerca. Asta deoarece am fost subtil educați în spiritul - ce e ieftin e prost- dar nu este neaapărat așa. Am încercat mai multe produse de la Balea și îmi plac foarte mult. Luna aceasta am ales balsamul de buze cu ulei de migdale, de care sunt foarte mulțumită.


Am primit cadou această pudră de la Maybelline și sunt sigură că îi voi rămâne fidelă mult timp de acum înainte. Probabil că o știți și ați încercat-o, însă vă mai spun și eu o dată că se așează foarte bine pe ten, miroase plăcut și nu dă senzația de ten încărcat.



Inelele de la Hippie Hippie Shake le-ați mai văzut la mine pe instagram dacă îl urmăriți, dar nu le-am inclus până acum într-un post cu produse favorite. Pentru că a venit primăvara și mereu spiritul boho mă urmărește cum apar câteva raze de soare, inelele de la HHS mă ajută să dau un plus de free spirit oricărei ținute. Au un preț foarte bun și o varietate adorabilă de modele, care ma face să plec din magazin ori fără bani în buzunar ori cu lacrimi în ochi. :))


O ce veste minunată, trei reviste preferate se arată în luna martie.
Prima este ZOOT, pe care am luat-o de la cabina de fericire de pe Elisabeta și pe care am savurat-o fără răsuflare pentru că de când a aparut primul numar sunt un boom de freshness și acel altceva care ma face să îi îndragesc foarte tare.
Următoarea este revista H&M, care m-a făcut să mă îndrăgostesc iremediabil de o pereche de pantofi pe care am și comandat-o ulterior și pe care v-o voi arăta curând și nu în ultimul rând, minunata Glamour, care la fel ca o prietena dragă, știe mereu ce și când să spună și ce cadouri să-ți facă.


Despre pălăria de la Cassandra's v-am mai spus dar nu mă pot abține să nu o introduc și în favoritele de luna aceasta pentru că ploaie, vânt și totuși dorința de fashion.
În condițiile în care au fost destule zile urâte dpdv al vremii, pălăria asta magică m-a ajutat tare mult. Sunt foarte încântată de faptul că arată impecabil deși m-a plouat destul de mult cu ea și FĂRĂ umbrelă (știu, știu am o problema cu umbrelele). O găsiți la ei pe site, la un preț foarte bun și cu sinceritate vă garantez calitatea ei.



Da, vă arăt o cutie de ceai! :)) Am descoperit combinația soc și lămâie și mi-a plăcut. Îl găsiți oriunde, eu l-am luat din Mega. Are un preț miiic de tot și este foarte bun.





Despre ZYA v-am vorbit în ultima postare și acum vreau să introduc în favoritele de această luna, loțiunea cu lăcrămioare. Fiind făcută din produse naturale, contactul ei cu pielea este unul foarte delicat, hidratează și  catifelează iar mirosul este unul de poveste cu flori și zâne.






Mascara super Extend Winged Out de la Avon a rămas favoritul meu din toate timpurile deși între timp au apărut o mulțime de alte variante. Are perii foarte finuți și mici, nu încarcă, nu se ia pe aplicator foarte mult produs și astfel nici nu lipește genele. Îmi place și îl recumpăr de fiecare dată fără ezitare.


Și fiindcă tot am ajuns la Avon, vă prezint, din nou, uleiului nelipsit din casa mea și din rutina de dupa baie. Fără uleiul acesta, vă jur că părul meu ar fi mult mai trist. Este adevărat că folosesc toate variantele acestui ulei, dar nici unul nu este atât de hidratant ca acesta.

Acestea au fost câteva dintre favoritele lunii martie, aștept cu drag să aflu și favoritele voastre.
                                                                 XOXO,
                                                                           Fleur.



Comentarii

Postări populare