After Digital Divas

Well, well, well,







 Dupa trei zile de la eveniment  va scriu (ca si cum as trimite o scrisoare) pentru a impartasi cu voi cateva impresii si trairi frumoase.
Dupa cum va spuneam acum ceva vreme, am fost invitata la Digital Divas ca blogger ambasador, lucru ce m-a bucurat enorm. Spun enorm si va jur ca nu exagerez cu nimic. Pentru mine orice pas mic inseamna bucurie si faptul ca am fost contactata pentru mine a insemnat mult. Asadar, pe 20 am fost acolo. Am avut emotii (multi ar spune ca nu inteleg de ce) dar pentru mine a fost ceva in premiera si emotiile nu au avut cum sa nu fie cu mine acolo.
Am ales un outfit lejer, predominant negru (desi va jur ca aveam o multime de idei dar am ales siguranta :)).. stiti voi..negru e cel mai sigur :p ). Pantaloni cu laterale boho-romanian-ethno, maieu din material transparent si sandale cu platforma (nu stiu daca mai sunt pe stoc la Berska) si vedeta tinutei, sutienul de la Lace and Co cu detalii cute.

Bun, acum ca am descris putin tinuta, ca sa ma mai relaxez deoarece urma sa va spun cate emotii am avut, sa trecem la real thing.
Am ajuns, am primit tag-ul cu numele meu si numele blogului, lucru care m-a emotionat si mai tare (cu riscul de a parea penibil,stiu). Am facut poza la intrare, pentru care le multumesc fetelor de la The Bucharest s, dupa care am avut norocul de a o cunoaste personal pe Raluca Rosu de la The Daily Tutli-Putli. 




Atmosfera placuta, muzica foarte buna, gustarici si oameni frumosi. Cam asta a fost atmosfera generala daca lasam la o parte emotiile mele si stangacia cu care am trecut peste primul meu eveniment de genul acesta,
Nu am reusit sa fac poze, lucru care mi se intampla de fiecare data cand imi prpopun ca la un eveniment sa FAC POZE DRAGUTE :))).
So..o sa va arat o frantura spontana din ceea ce-am reusit sa imortalizez. Discursurile pe care le-am prins au fost minunate, motivationale si inspirationale. E incantator sa cunosti si sa asculti ce au de spus oameni pasionati si care au reusit sa faca lucruri faine.
Asadar, trebuie sa subliniez ca sunt recunoscatoare ca am fost invitata la eveniment, sunt bucuroasa ca din septembrie, de cand a luat nastere Fleur de Moule, orice pas mic imi da speranta.
Va multumesc pentru vizita si desi poate parea cliseic vreau sa va rog sa aveti incredere in ceea ce va doriti si sa puneti suflet. Be you!


Va urez o saptamana minunata!

                                                                                                              Xoxo,
                                                                                                                    Fleur

Comentarii

Postări populare