Empties


Salutare :)
Trebuie să recunosc că mi-a fost destul de dificil să opresc ambalajele pe care de obicei abia așteptam să le arunc pentru a caștiga cât mai mult spațiu (asta în cazul în care nu erau foarte, foarte drăguțe..:D).
Anyway, iată că am reușit, am strâns câteva și acum vi le arăt vouă (pare destul de ciudat, totuși, nu? ne arătăm unii altora ambalajele produselor folosite). Haha, da, e ciudat dar mie mi se pare interesant și trebuie să recunosc că în ceea ce privește youtube-ul, epties este printre subiectele mele preferate cand vine vorba de bloggeri. De ce? Pai cum de ce? Aflu parerea lor despre un anumit produs pe care poate vreau să il cumpar, pe care l-am vazut la reducere sau despre care prietena mea mi-a spus cate ceva. Aflu ce beneficii are sau pareri contra lui,,etc. Seems cool to me.
Așadar, să facem inventarul mai întâi. O să vă arăt o poză de ansamblu, unde le-am strâns la ședință :p.

Hai că nu-s multe și promit să nu spun câte o poveste la fiecare ca să nu vă rețin prea mult.



Începem cu masca Chocolate de la Kallos. Miroase divin, mai mai că iți vine să o mănânci și partea și mai tare e că mirosul persistă în păr câteva ore după. Lasă părul moale și ușor de aranjat, are o textură plăcută, ca o cremă șiiiii cu singuranță o voi recumpăra doar că nu momentan deoarece am descoperit alte doua măști de la Kallos despre care vă voi spune în favoritele lunii. Ah și..costă 6 lei. :)



Loțiunea Blissfully Nourishing, Planet Spa, Avon. Yum! Are textură untoasă și un miros puternic de shea așa că dacă nu agreați mirosurile puternice, nu v-o recomand. Intră usor în piele și hidratează dar repet: miroase foarte puternic :)). O voi recumpara cand mi se va face dor de miros :D. Costa până în 20 de lei.


Exfoliantul Garden of Eden de la Avon m-a surprins plăcut. Nu mi-am făcut așteptări când l-am luat tocmai pentru că nu încercasem nici-un exfoliant de la Avon până acum. Miroase fain de tot, are particule mici și finuțe (deci nu este indicat pentru o exfoliere dură) și nu usucă pielea. Costa în jur de 10 lei și cu siguranță îl voi recumpăra, probabil și cu alt parfum.




Gelul de duș Tresori d' Oriente m-a dezamăgit. L-am luat din Mega și recunosc că am făcut-o pentru ambalaj. Are un recipient tare fain, pare de calitate si are detalii finuțe. Costă în jur de 20 de lei, are textura obișnuită pentru un gel de duș, un miros..plăcut dar care nu persistă nici 5 minute și nu pare deloc cremos. Nu îl voi recumpăra însă vă recomand să îl încercați..poate am avut eu așteptări prea mari dar voi o să fiți încântate de el..sau măcar de ambalaj. :D


Mascara de la Avon, Winged out m-a cucerit. Nu l-am recumpărat încă deoarece am altele pe care trebuie să le consum dar vă garantez că este un produs care nu trebuie să lipsească din portfard. Are perii mici și finuți, nu încarcă și alungește. L-am menționat și în preferatele lunii trecute așa că sigur ați mai auzit de el (sau citit). 



Gelul de duș Avon Senses Heaven harmony este într-adevăr o armonie. Cremos, plăcut parfumat, costă in jur de 10 lei și are 500 de ml. Cu siguranță îl voi recumpăra, am o obsesie cu gelurile de dus. P.S: au apărut două arome noi la Avon Senses ;).


Ultima, dar în nici-un caz cea din urmă este această mască reparatoare de la Semi Dilino pe care am primit-o cadou și pe care mi-o doresc înapoi :)). S-a terminat prea repede și este absolut minunată. Am înțeles că se folosește doar în saloane, așa că nu am nici-o șansă însă am găsit-o pe site-uri din afară cu 11$. Miroase profi, este profi cu totul și tare mi-e ciudă că a fost atââât de micuță. :D



Acestea au fost produsele terminate și depozitate cu ambiție :)). Vă doresc un weekend drăgălaș și vă mulțumesc pentru vizită.
                                                                                                                    Xoxo.
                                                                                                                            Fleur.

Comentarii

Postări populare