Inspo BOOM: Nadia Sarwar

Hei, hei, hei și hei,


 Căldură mare, înghețată multă și inspirație, nu?
Vă deranjez puțin ca să vă arăt o minune de femeie, un boom de cretivitate și stil (din punctul meu de vedere), blogger și fotograf.
Este vorba despre Nadia Sarwar, după cum sigur v-ați dat seama deja din titlu. Am descoperit-o pe magicul Pinterest acum mai multe vreme, i-am dedicat și un album pe À la mode, iar acum m-am hotărât să îi dedic și o postare pe blog pentru că este absolut încântătoare.
Mă ajută și atmosfera de seară, cu racoare și muzică de la vecini pe fundal (pare un vals :o), ignorând munții de haine ce stau să mă acopere și zâmbind cu toată bucuria și recunoștința la omul ce mi-e alături de 3 ani de zile (care doarme ca un pisoi) și fără de care eu nu sunt eu. Haaai că am devenit puțin cam siropoasă, nu-i așa? Păi ce să fac dacă vecinii ascultă vals și seara la parter e așa plăcută?
Să încep cu Nadia? Yay, yay. yay! Dacă nu o știți, o să vă placă. Dacă o știți, o să vă facă plăcere să o revedeți.
O găsiți aici și aici și pe Pinterest și Instagram și la orice căutare pe Google sau Youtube. :D
Vă las  întâi să o vedeți într-un clip alături de altă sursă de inspirație absolut delicioasa, Linda Rodin și apoi arunc cu glitter și foto cu ținutele ei adorabile.



























Sper că v-a fascinat și pe voi la fel ca pe mine. Mi se pare că toată atitudinea ei strigă "Relaxează-te, simte-te bine, iubește-ți hainele și nu-ți fie frică să le pui pe tine în moduri în care alții nu ar face-o." Si pare o zeita a vanatorii de thrift shopuri <3!
Va pup, o seară superbă să aveți! Zâmbiți, priviți luna și iubiți. 

                                                                fashion kiss,
                                                                                 Fleur


Comentarii

Postări populare