Albirea dintilor acasa cu CREST

Cheeeeeese!


Zambiti? Pai cum nu? ZAMBIIIITI! E vara, e soare (mai si ploua, ne mai racorim) si astazi va spun cateva cuvinte despre Albirea dintilor acasa.

  • Crest 3D White sunt produse pentru albirea dintilor, special concepute pentru a va oferi un zambet ca al Domnului Castor din reclama (stiti voi ;))). Livrarea se face prin FAN si ajunge in maxim 24 de ore (fo' real, va garantez eu) si costa 20 RON.

  • Curiozitate maaaare am avut cand le-am primit, pentru ca nu am mai folosit inainte nimic pentru albirea dintilor. Pachetelul cu benzi contine 12 pliculete cu cate o banda pt dintii de sus si una pt cei de jos.



  •  Se aplica o data pe zi (eu nu le-am aplicat zilnic deoarece am o sensibilitate dentara intr-un punct care nu imi permitea sa le folosesc des) si se tin timp de 30 de minute. Senzatia nu este neplacuta, doar ca veti saliva incontinuu datorita materialului strain pe care il veti avea pe dinti. Gustul gelului nu este rau, nu se simte chimic sau mai stiu eu cum ;)), totul bine si frumos. Siiii in legatura cu sensibilitatea dentara, eu o am, dar am vrut ca review ul acesta sa fie mai complex asa ca pe langa mine, le-au incercat si iubitul meu si o prietena buna care isi dorea de mult o albire a dintilor. Ambii au raspuns pozitiv, nu au reclamat sensibilitate, am fost multumiti de rezultat ba chiar Oana isi doreste acum sa isi cumpere si ea un kit. Btw, (Oana, ia aminte :)) )  aveti 10% Reducere la orice comanda de produse Crest 3D White (Cupon Reducere  CRSTWHT10 ).
  • Cred ca lasand la o parte tot ce v-am zis eu mai sus, ceea ce va intereseaza cel mai tare este REZULTATUL. "Se vede?" DA! Se vede chiar si dupa prima folosire. Nu, nu exagerez. Va trebui sa va convingeti, pentru ca nu va cer sa ma credeti pe cuvant. Sunt niste benzi minune care te ajuta sa ai un zambet de printesa Disney.
  • Eu am primit si o pasta de dinti pentru albire, cu o textura care mie imi place mult (imi plac pastele de dinti cu bobite ;))) si care isi face treaba foarte bine <3.





 Daca vreti un zambet mai alb, go for it! Merita!
                                                                                                                                    Xoxo,
                                                                                                                                         Fleur


Comentarii

Postări populare