Tassels MANIA


Vaaaaai, deci sunt absolut fermecata de nebunia asta cu ciucurasii. 
Tassels, tassels everywhere!
Daca in trecut erau folositi doar de anumite culturi si de cele mai multe ori in cadre ceremoniale, ca accesorii sau ca decor, astazi sunt peste tot si ne aduc zambetul pe buze inveselind orice obiect vestimentar sau bijuterie sau mai stiu eu ce..caaci sunt PESTE TOT. Pe genti, pe pantofi, pe cap, in par, pe pereti, la chei si cam oriunde vrei tu sa ii pui. Sunt foarte simplu de confectionat daca vrei sa faci asta, dar ii gasesti si in toate magazinele de fashion saaau chiar si la mercerie.
Cum stateam eu si ma uitam la preview-ul pe care ni-l oferea furtuna, innotand in Pinterest, am gasit o multime de imagini delicioase care au ciucurasi in prim plan. M-am temperat si am salvat foarte putine dintre ele, ca sa nu risc sa va plictisesc, dar asa putine cum sunt sper eu ca nu mai au nevoie de nici-o lingurita de zahar.
Enjoy! :*























Siiiii in cazul in care vreti sa stiti cum se fac. un model simplu, simplu de tot este acesta:


O seara magica sa aveti!

                                                                                     Xoxo,
                                                                                                    Fleur.




Comentarii

  1. Tassels make everything look so playful and I love them! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yaaaaaaaaaas, they dooo! :* hugs and kisses, dear

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare