But first, let me put my choker

Îmi amintesc de perioada când eram mică şi apăruseră chokerele acelea negre, din plastic, fără sistem de prindere. Dacă îmi aduc bine aminte, cred că erau şi brăţări la fel. Pe vremea aceea nu ştiu dacă am avut, eram foarte mică dar, iată că, aşa cum era oricum logic, moda a revenit. Bineînteles că, deşi am spus că a revenit, nu înseamna că lucrurile sunt exact ca acum 15 ani ci esenţa este adaptată la prezent şi este adaptată frumos.
Îmi plac chokerele! Mi-am luat chiar şi unul din plastic, modelul despre care vă spuneam mai sus. Ştiu că pe cât de mulţi fani are acest accesoriu, pe atât de multe persoane îl urăsc. Indeed, unele pot fi vulgare dar, asta depinde doar de ţinuta cu care sunt purtate.
Ca să nu credeţi că este strict o influenţă din afară, vulgară şi lipsită de bun gust, vă invit să aruncaţi un ochi la zgărdanele maramureşene. Eh?:)
Consider că orice choker are frumuseţea lui şi că poate oferi quelque chose unei ţinute. Spun orice choker daar, ma refer la ce am vazut eu pană în momentul de faţă pt. că în ziua de astăzi nu mai pot să fiu sigură de nimic. După ce am văzut papuci din păr nu mă mai miră nimic aşa că, mă refer la chokerele normale, nu cine ştie ce monstruleţ.
Aşadar, vorbind de chokere o să vă spun că două dintre cele pe care le deţin sunt de pe Glam Time Store, împreună cu care am decis să vă fac cadou un cod de reducere de 10% la orice choker de pe site.


 Go for it!
Xoxo, Fleur!

Comentarii

Postări populare