Tbt to last summer with Avon

Am promis că vă arăt fotografiile cu produsele Avon, cele pe care le-am făcut anul trecut. Ce e aşa de special la ele de am ţinut morţiş să le aşez aici?
Păi faptul că aş putea să numesc asta prima mea colaborare, nu ştiu dacă una de succes sau nu, pentru că nu ştiu dacă pozele au fost folosite însă mie mi-a făcut MAAARE plăcere şi rămân pentru mine primele porduse fotografiate "oficial".
Este vorba, asa cum veti vedea, despre un ruj, parfumul Avon femme - pe care vi-l recomand cu drag dacă vă plac parfumurile puternice şi despre rimelul Big&False lash.
Îmi place foarte mult fotografia de produs şi abiaaa aştept achiziţionarea unui aparat pentru a putea să experimentez mai mult şi cu rezultate mai calitative, sper eu.






















Comentarii

Postări populare