Ootd | Funkers items



E frig şi a venit iarna! :( Mai e puţin până la ziua mea şi asta întotdeauna mă face să mă gândesc la zăpadă şi ger. Deci.. ce să fac eu ca să mai trag de timp până la fular, mănuşi şi bocanci? Compun un outfit simplu şi drăgălaş cu piese funkers care să mă ajute să cred că e încă toamnă şi că mai pot defila pe strazi în fustă şi dres subţire. Am ales o fustă midi, metalică şi plisată, adică elementul vedetă în ultima perioadă, un pulovăr crop, negru şi pufos şi o pereche de tenişi cu o imagine populară, reinterpretare a unui model celebru. :D
Trebuie să recunosc că piesa care m-a ajutat cel mai tare şi a împiedicat transformarea mea în gheţar a fost pulovărul, care este foarte călduros.

outfit: funkers.ro
foto: gorgeous Ana Gabriela
p.s: aveţi link pt. fiecare la un simplu click pe text
*pulovărul nu este încă pe site, dar va apărea în curând













Comentarii

  1. Wow ! Ce bine iti sta , foarte frumoasa combinatia

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place combinația, aș încerca-o și eu! Îți stă foarte bine! :) Ai zis că se apropie ziua ta. Decembrie? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu fata. Fusta aia e dementiala!!! Imi place combinatia cu puloverul. Chiar scriam saptamana asta despre combinatia aceasta si ma gandeam ca pre putina lume ar avea curaj sa o abordeze. Foarte bine iti sta. Sunt cu ochii pe tine. Bravo! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte misto combinatia, iar fusta e minunata!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare