V Scrub #review


Aşa cum v-am promis pe Instagram, vă scriu astăzi despre V Scrub. În primul rând, sper că aveţi o duminică liniştită şi caldă (căci Winter is here! :))).
Am primit chiar în ziua de Mihail şi Gavril un pacheţel de la V Scrub pe care abia aseară am avut timp să îl încerc cum se cuvine. O sa fiu scurtă şi la obiect sau cel puţin asta îmi doresc pt. că nu vreau să vă plictisiţi citind şi totuşi să vă transmit exact informaţiile de care aveţi nevoie. Cel mai scurt review ar fi : ÎMI PLACE FOARTE MULT!
Şi acum să explic şi de ce :)). În mod normal, scrub-ul home made ori usucă (în cazul în care nu îl combini cu ulei) ori lasă pielea prea uleioasă. Ei bine, V Scrub este combinaţia perfectă care nu usucă dar nu lasă nici ulei pe piele. După folosire îţi simţi pielea catifelată şi hidratată. Aş putea spune că nu mai ai nevoie de o cremă hidratantă după. Eu nu am mai simţit nevoia şi asta este unul dintre aspectele cu care m-a cucerit. Îmi place textura, mirosul şi cel mai mult, bineînţeles, apreciez rezultatul. L-am folosit o singură dată şi sunt foarte încântată. Nu este doar o senzaţie de moment, pielea simţindu-se catifelată şi a doua zi după exfoliere. Am convingerea că parerea mea va fi aceeaşi şi după mai multe folosiri şi cu siguranţă efectele vor fi mult mai vizibile. Există varianta cu cocos şi cea cu portocală. Eu am început cu cocosul deoarece portocala mă duce cu gândul la Craciun şi aş vrea totuşi să mă bucur de noiembrie fără Christmas vibe mania. :D
Îl puteţi folosi pe tot corpul, atât pentru îngrijirea pielii cât şi pentru pregătirea buzelor înainte de machiaj. Exfolierea este primul pas către un make-up perfect al buzelor.
V-am promis că nu vă ţin mult, aşa că atât am avut de zis. Îmi place, place, place!
(mai multe poze, pe instagram)
P.S: ingredientele le puteti citi pe ambalaj in poza de mai jos



Dacă vă doriţi un scrub de calitate, go for V Scrub cu toată încrederea! I love it!


Comentarii

  1. Interesant, mie imi plac mult scruburile dar e prima data cand aud de el. Este pe lista to try, unde il pot gasi? Si la ce pret?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiam de el, stii cumva de unde e? Sau unde se gaseste? Desi imi place destul de mult aroma de cocos eu cred ca as fi inceput cu portocala. Astept Craciunul ca si cand.. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai auzit de v scrub dar nu stiu unde il pot gasi. Am inteles corect? Are in compozitie atat particulele abrazive cat si uleiuri?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare