1 decembrie - Romania - Oxigen etno collection

Salutare!
Aţi tot văzut aceste fotografii pe facebook şi instagram dar astazi am ales să vi le prezint într-o formă mai complexă, deoarece s-a lansat şi colecţia Oxigen de curând.
Oxigen etno- colecţie nouă, ii facute de mama, codiţe blonde şi fotografii de Ana *
Cam acesta este meniul de astăzi de pe blog. Sper să vă placă atât vibe-ul lor cât şi estetica. Ghiozdanele şi trollerele le găsiţi pe site-ul Oxigen iar pentru preţul iilor îmi puteti scrie în comentarii. Pupici!
La mulţi ani!

















Comentarii

  1. Am vazut ca romancele au reinceput sa poarte ii ceea nu poate decat sa ma bucure.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uu, model Romanesc. Asa ca de 1Decembrie.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos, imi place, de la tinuta pana la coafura <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte misto, si tinuta si colectia. Mi-ar placea sa calatoresc cu un astfel de troller. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu am două ie în garderobă, vara le port cu mare drag și mă bucur că sunt puse în valoare din ce în ce mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sta foarte bine , bravo ai stil!Iar colectia e foarte draguta .

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow ce frumos...te avantajeaza foarte mult aceasta tinuta. Imi doresc de mult timp o ie dar inca nu mi-am achizitionat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac foarte mult gentile si rucsacul. Nu stiu daca ti-am mai spus, dar mor dupa pozele tale :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce dragute sunt! Ma bucur ca incet, incet revenim la valorile noastre si ne mandrim cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt foarte dragute, imi plac atat gentutele cat si ghiozdanele. Motivele traditionale dau un farmec aparte.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare