BaByliss de Crăciun


Ho, ho, ho!
A! Nu încă? Ba daaa! Vă povesteam pe instagram despre un cadou de la cineva care nu e Moş Crăciun. Cine să fie oare? Doamna Crăciun! Da, da! Aţi citit bine! Păi, fetelor, cine să ştie mai bine ce ne dorim, dacă nu o femeie?  Îmi amintesc cu drag de un articol scris pentru o revistă.. cred că „Bravo girl”, acum muuulţi ani, cu care am şi câstigat un premiu. Ce spuneam eu în acel articol?  Că Moş Crăciun e femeie :)! Hai, bine, nu mai sunt atât de radicală acum, dar cu siguranţă cred că Doamna Crăciun are un cuvânt de spus în toate astea. Ei bine, pe mine m-a văzut reîntoarsă la pasiunea pentru stilul franţuzesc, pentru look-ul efortless chic, pentru Caroline De Maigretmuzica şi per total stilul parisian şi, ce credeţi că a făcut Doamna Crăciun? Mi-a trimis un ondulator de la BaByliss.


În momentul de faţă am părul mai lung decât l-am avut vreodată şi asta pentru că mereu m-am tuns scurt. Pentru mine până la umeri înseamnă lung :D. Aşadar, acest ondulator este perfect pentru lungimea la care se află părul meu şi mă ajută să îi dau acel look efortless şi uşor ondulat. Am optat pentru varianta XL, de 38 de mm, însă pe site găsiţi şi celelalte mărimi, în funcţie de ce bucle vă doriţi.
Ce pot să vă spun cu certitudine este că îmi place foarte mult şi să este exact ce îmi doream. Buclele sunt lejere, naturale şi as vrea să subliniez naturale, deoarece de cele mai multe ori se foloseşte şi în saloane conceptul de „natural” şi totuşi realizezi că pleci de acolo gata de nuntăBaByliss nu face gafa asta! Se încălzeşte rapid, are trepte pentru trei categorii mari de păr (găsiţi informaţiile necesare în hârtiuţele ce vin în pachet) şi nu arde părul.
Ondulatorul BaByliss are un înveliş special care protejează părul şi nu veţi obţine renumitele şi nedoritele vârfuri arse. Este indicat ca după folosire să fie şters cu o cârpă uşor umedă, pentru intreţinerea lui şi, bineînţeles, pentru igienă.


Eu sunt foarte încântată de el şi îi mulţumesc sincer Doamnei Crăciun pentru o aşa alegere bună, care are şi grijă de părul meu, dar mă ajută şi să creez acel look cu bucle loose şi uşor hippie. Următoarea pe lista mea este o placă de îndreptat părul.
Scrieţi-i Moşului, scrieţi-i soţiei lui sau mergeţi pe site-ul BaByliss şi achiziţionaţi-vă tot ce vă pofteşte inimioara sau, mai potrivit în context, părul.

Caroline De Maigret
xoxo

Comentarii

  1. nu am folosit babyliss, suna bine! craciun minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Voiam sa vad o poza cu tine si cu buclele realizate de acest ondulator. Si eu sunt fan BaByliss, si as vrea tare mult ondulatorul Curl Secret, cel ce trage suvita inauntru. Mi se pare cea mai tare descoperire ondulatorul ala. Si poate imi va face si mie Doamna Craciun un cadou! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, da, e tare ondulatorul acela. Pai..da-i un telefon :)).

      Ștergere
  3. Arata-ne un tutorial cu ondulatorul , sa vedem rezultatul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am tuns destuul de scurtut deci nu ar mai merge sa folosesc dar pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mi-am luat o perie rotativa de la ei si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am acest ondulator, insa este util in casa oricarei femei! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa ne areti si ce coafuri realizezi cu ea :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare