WOW, ce fain!


Ok, vă spuneam în postarea cu #lesswaste si #minimalismwanted, despre risipa de plastic pe care o facem şi cât de urată e toată treaba asta. V-am promis că revin cu o recomandare de sticle colorate si environmentally friendly, aşa că în această minunată după-amiază de decembrie, vorbim despre Wow Tea
Wow tea este în primul rând despre ..ghici ce? Ei bine, sigur nu vă aşteptaţi la asta:  despre CEAI :))! Bun, ce fel de ceai este Wow tea? Un ceai energizat, 100% natural, care îmbunătăţeşte metabolismul şi elimină toxinele. Cu alte cuvinte este un super ceai ce te ajută în misiunea "DETOXIFIEREA" şi mai mult decât atât, previne şi depunerea de grăsimi. Un ceai ce stă în slujba sănătăţii. Găsiţi mult mai multe detalii despre ingrediente şi beneficiile lor, pe site. 
Mai departe, vom vorbi despre cele două tipuri de sticle Wow tea : sticla cu acelaşi nume, cu infuzor pentru ceai şi cea Fitness detox, în care poţi stoarce fructe. O mulţime de lucruri bune sunt de spus despre ele, dar voi incepe cu materialul din care sunt confecţionate: sticlă borosilicată (foarte stabilă chimic prin conţinutului ridicat de cuarţ şi este, în acelaşi timp, o sticlă ecologică datorită absenţei din compoziţia chimică a metalelor grele toxice (plumb, cadmiu). Deci ,damn, we need this in our lives!
Vorbim despre două sticle colorate, environmentally friendly şi perfecte pentru ceai sau limonadă, suc sau citronadă. Eu nu m-am putut decide care merita mai mult să meargă cu mine prin lume, fiind amândouă speciale şi practice, aşa că, le am pe amândouă :D. Aveţi câteva imagini mai jos, dar găsiţi mai multe, bineînţeles, pe instagram. 






Comentarii

  1. Sticla cu infuzor arata super bine si mi se pare perfecta pentru iubitoarele de ceai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am un set de sticuțe de la WOW Tea și sunt foarte încântată de ele. Cel mai mare plus al lor, este faptul că sunt din sticlă.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am incercat, arata si suna super dragut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sticluta aia mi se pare superba , eu nu a incerca deoarece nu as avea nevoie de un astfel de produs dar sticluta aia mi-a luat ochii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreeeaaaau ambele sticle, mai ales cea pt fructe. Asa poate beau mai multa apa ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce drăguță e sticla, chiar am căutat una astăzi, dar fără rezultat. O să mă uit mai de îndeaproape la asta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare