Avon matte lipsticks - review






Bonjour, bonjour! Plouă..mi-am dorit să vă scriu ieri, pe soare, dar nu am reușit așa că revin azi, pe ploaie. Am primit acum ceva timp rujurile mate de la AVON, o minune pe pâine :)). Spun asta pentru că, bineînțeles, sunt foarte încântată de ele, și foarte mulțumită de fapul că la momentul de față, rujul mat a devenit ceva obișnuit și la noi, spre deosebire de acum un an sau chiar doi, când încă era un subiect delicat- adică se găseau greu și erau mai scumpe decât cele obișnuite :)).
Așadar, AVON oferă o varietate de nuanțe de catifea, despre care vreau astăzi să vă spun câteva cuvinte. Dacă ar fi să rezum totul la două cuvinte, ar fi cu siguranță, așa cum v-am obisnuit : ÎMI PLAC! Rar scriu despre produse care să nu îmi placă, cu atât mai puțin să le fotografiez cu drag, lucru pe care l-am făcut aici fără îndoială.
Ideea principală este că da, sunt foarte faine aceste rujuri mate, i-au nimerit consistența perfectă, în sensul că nu se aplică greu (poate știți că de cele mai multe ori rujurile mate sunt mai greu de aplicat). Un al doilea atuu al lor ar fi faptul că nu usucă, nu se strâng pe buze. Știți senzația aia de uscare și strângere cauzată de un ruj mat..ei bine, aici nu e cazul. Culorile sunt pigmentate, rezistă pe buze câteva ore bune, chiar și după masă (cu mici retușuri). Nu vă așteptați acum la rezultate Mac, însă pentru prețul extrem de bun pe care îl au, consider că nota potrivită pentru ele ar fi 10 cu felicitări. Nu am nimic să le repsoșez, a fost o bucurie și o plăcere să le descopăr. Aveți câteva imagini mai jos și, desigur, le găsiți în catalog. Sper să vă duc puțin într-o atmosferă magică, măcar pentru câteva secunde, cu ajutorul vibe-ului transmis prin foto. 
O zi minunată să aveți!









Xoxo,
          Fleur

Comentarii

Postări populare