Balea bath bombs - REVIEW


Sper că ziua de luni nu a fost așa cum umblă vorba prin târg, sper că ați zâmbit mult și ați făcut tot ce v-ați propus. În dupa-amiaza asta am hotărât să vă scriu câteva cuvinte despre aceste bile de săpun pentru baie de la Balea. Pentru că nu m-am putut abține să nu folosesc și poza de ansamblu, în care mai sunt câteva chestiuțe primite de ziua mea, vă spun câte două, trei cuvinte despre fiecare.
Avem una bucată glob magic cu ren, pe care îl voi agita și la vară pentru a vedea viitorul :)).
Avem o lumânare parfumată care arată minunat, dar pe care nu o aprind pentru că în ultima perioadă mirosurile puternice îmi fac rău, așa că o voi avea probabil și iarna viitoare. Yay! Uite cum fac eu economie chiar și fără să vreau!
Mai departe avem două minunății de cărți: total opuse, ambele geniale. Despre "Soldații" am scris câteva cuvinte și pe facebook și voi da chiar copy paste, deoarece nu îmi vine în minte o descriere mai bună decât cea pe care am făcut-o acolo:


Poza asta e făcută înainte de a începe cartea. Uitându-mă la cât de inocentă pare, pusa de mine intr-un cadru oarecum neutru, neștiind ce zace în interiorul ei..mă face să râd cumva.

Dacă aveți ocazia să citiți treaba asta, să o faceți fără așteptări și cu mult curaj. E o palmă murdară pe care o primești conștient și asumat ( în cazul în care treci de primele 60 de pagini, strângi din dinți cu curaj și acoperi golul din stomac cu o limonadă). 
Dacă apar manifestări neplăcute luați cu lămâie și mergeți înainte. E ca un duș rece ce transformă basmele in realitate și Bucureștiul în vestul sălbatic.


Mai departe, cartea numită "Magie", este cumva ca un ceai, zic eu. Un ceai detoxifiant, dar care nu doar curăță ci îți și învață mintea cum să facă să fie bine. Atât vă spun, nu o lungesc prea tare. Cine a înțeles, bine a făcut :D.
Și nu în cele din urmă, motivul pentru care am făcut acest post: bath bombs de la Balea. Pentru cine nu știe, produsele Balea pot fi găsite în magazinul Dm.
Buuuun, review să fie atunci!
În primul rând, miros divin. Și nu, nu mi se face rău de la ele :)). Miros atât de intens  încât și acum miroase sertarul în care se află (în cutie). Am folosit una singură și mi-am propus să vă spun ce și cum pentru a nu vă face așteptări prea mari saaaau poate pentru a vi le spulbera (cu părere de rău) dacă le aveați deja. Nu vă închipuiți că aveți de-a face cu Lush. Nu, în nici-un caz. Nu sfârâie, nu explodează, nu trăznesc, nu colorează, nu iese nici-o zână din ele. Sunt foarte hidratante, se topesc repede, conțin uleiuri și plante ce lasă într-adevăr pielea catifelată. Miros, așa cum am spus, foaaarte bine, au un preț acceptabil și sunt tare drăguțe. Ai zice că-s bomboane!















Să aveți o săptămână magică!!!! Iubiți & zâmbiți!

Fleur

Comentarii

  1. Chiar seamana cu bomboanele. LA urmatoarea vizita in DM sigur vor ajunge si la mine in cos aceste bombe hidratante <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesante „bomboanele”, am să le încerc și eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intru foarte des la DM, dar aparent n-am avut ochi pentru bombele de baie. Le trec pe lista de cumparaturi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca le voi incerca si eu, imi plac baile fierbinti, de obicei cu spumant de baie dar bombele de baie le-am ocolit pentru ca nu stiam cum se folosesc :). Cat despre cartea Soldatii m-ai facut foarte curioasa, mai ales ca eu trec zilnic prin ferentari incercand sa evit aglomeratia de pe Sos. Giurgiului si au fost momente cand ma ingrozeam in ca conditii stateau oamenii aia in baraci, acum le-au demolat dar sigur si-au gasit ei alt colt...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu le-am zarit prin DM. Am notat cartea, presimt ca o sa-mi placa :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Zici ca-s bombo!Incerc sa le miros :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ma hotarasc... cartile sau "bomboanele", cartile sau... cu miros? sunt curioasa sa-mi bag si eu nasul intre ele. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Le vazusem in Dm dar nu stiam daca sunt bune, Magia mi-o doresc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu prea ajung eu prin DM si mereu vad chestii faine de la ei. Sper sa-mi amintesc de aceste bombonele cand am sa intru in magazin.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de simpatice sunt! Cred ca le-as cumpara doar pentru decor! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata super bine....sigur imi cumpar si eu data viitoare <3 pentru o baie relaxanta ;;) imi plac tare multtt! <3 Sa nu mai spun ca arata si apetisant ;;)

    RăspundețiȘtergere
  12. am avut si eu ceva de genul, dar parca in forma de inimioara, din calendarul de advent de anul trecut. mi s-au parut ok, dar la cat de des fac eu baie... prefer clar dusul, ca e mai rapid

    RăspundețiȘtergere
  13. Mama, arata genial! Imi amitesc de Lush, doar ca au un look mai gurmand... sa zic asa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce dragute sunt! Ma gandesc sa-mi iau si eu chestii pentru baie de la Balea, am vazut ca au mai ulte feluri de bath boms.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu chiar am crezut ca sunt bomboane. Chiar eram curioaseunde se gasesc :)))

    Din pacate eu nu folosesc bombe de baie pentru ca in primul rand nu avem dop la cada :)) Deci nema baie din pacate, doar dus. Nu stiu ce naiba au facut astia cu dopurile de la baie, dar s-au pierdut. Planul este sa ne luam o cada in primul rand MARE! Si ADANCA!!!

    oRICUM, LA MULTI ANI! SI SA LE FOLOSESTI CU PLACERE!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am citit cartea, am notat-o pe lista.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare