Winter essentials - top 3


V-am promis un top al articolelor esențiale pentru iarnă, și le-am ales pe cele mai importante din punctul meu de vedere. Bineînțeles că sunt mult mai multe decât cele trei alese de mine, dar în funcție de importanța lor, am considerat că acestea merită să ocupe primele poziții.


1. UN PALTON CĂLDUROS


Dacă nu ai un palton călduros, statement, care să poată fi purtat cu o mulțime de lucruri din garderoba ta și să te protejeze, e clar timpul să îți achiziționezi unul. Mie iarna aceasta mi-a fost foarte greu să găsesc un palton care să mă mulțumească, având în vedere că magazinele au fost pline de cardigane la preț de palton. Am căutat foarte mult, însă toate erau extrem de subțiri și scumpe. Raportul calitate preț era dezamăgitor așa că am dat fuga prin second hand-uri. A fost greu si acolo, nu vă imaginați că am intrat în primul sh, am găsit paltonul, l-am probat, venea ca turnat și am plecat cu el acasă. Cred că am avut vreo patru încercări, ultima fiind cu noroc. Paltonul din poze este luat nou din sh, și prin nou vreau să spun că avea etichetă și buzunarele cusute, la prețul de 50 de lei. Este fabricat în Italia și are în compoziție lână și cașmir. O bucurie!


2. UN FULAR/ ȘAL PUFOS


Am fost mereu adepta șalurilor pufoase, am purtat o perioadă pe post de șal chiar și tradiționala broboadă, dacă știti modelul. Fularele lungi și groase vă protejează enorm de frig, vă garantez. E musai să aveți unul în dulap, pentru zilele friguroase sau cu vânt nesuferit. Al meu este din h&m, l-am primit cadou de ziua mea și de atunci e cu mine aproape în fiecare zi.

3. BOCANCI/ CIZME DE CALITATE


Dacă la haine ai șanse să găsești lucruri de calitate în sh-uri, la încălțăminte lucrurile stau altfel. E foarte important să treceți prin iarnă cu o pereche de încălțări calduroase și rezistente. Vă sfăutiesc cu tot dragul să nu neglijați aspectul acesta, deoarece picioarele sunt foarte sensibile și sănătatea poate fi pusă în pericol în cazurile în care încălțămintea lasă de dorit. Pe mine mă protejează zi de zi de când i-am achziționat, bocancii din piele naturală de la FUNKYFAIN. V-am vorbit despre ei într-un post anterior și am primit foarte multe mesaje de la voi în care vă îndoiați de rezistența lor pe vremea când zăpada aproape că ne-a ținut în case. Vă garantez că pe mine ei m-au ajutat să merg prin nămeți, prin bălți, sare și  nămol. Arată impecabil după toate experiențele astea și nu au nici-o urmă neplăcută. Mai mult decât atât, nu am simțit deloc frigul. Așadaaar, investiți în papucei călduroși și rezistenți, având grijă astfel atât de sănătatea voastră, cât și de portofel, pentru că ceva de calitate va rezista mai mult decât ceva de-o calitate îndoielnică. Mergeți pe site-ul lor și alegeți-vă ceva calduros și frumos!


Baftă în sesiune și în tot ce faceți! Keep calm and stay strong!







Comentarii

  1. Sa mai spun ca iubesc griul? Imi place paltonul in mod special. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am mai zis si repet: bocancii aia sunt superbi! Imi place foarte tare modelul si uite cat de bine se pastreaza materialul! Mai bine investesti in ceva de calitate, cum ai zis si tu, ca sa treci de iarna. Gri-ul este si pentru mine o culoare preferata. Salurile pufoase si moi sunt atat de necesare in sezonul rece!

    RăspundețiȘtergere
  3. paltonul e fain rau! eu am vreo 2, dar nu de iarna, mai asa, de vreme de tranzitie.mi-am luat recent si-o pereche de cizme imblanite de la kilimanjaro, m-am indragostit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia-ti palton de iarna!!! Conteaza foarte mult sa iti fie bine pe vreme de frig. Aveti grija de voi! :)

      Ștergere
  4. Got them all! Sa stii ca astept primavara, m-am saturat de frig.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aș mai adăuga și o pereche de mănuși pufoase! Îmi plac alegerile tale, mai ales bocancii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac bocanii sunt exact pe gustul meu. Totusi hai cu primavara si martisoarele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si manusile sunt importante, ale mele sunt din piele si ingheata instantaneu...dar sunt din piele si arata bine...asa ca rabd

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte tare articolul, bocancii sunt geniali 😍

    RăspundețiȘtergere
  9. Foooarte tare topul tau!
    Imi place paltonasul...ma cam bate si pe mine gandul sa intru prin SH si sa imi cumpar chestii faine. Imi plac si bocancii, arata bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Super idee de articol!Mi-ar trebui si mie o pereche de bocanci asemanatori.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu pot trece peste iarna fara veste din blana. Imi plac foarte mult si tin asaaaaa de cald. Sunt clar un must pt mine. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Hihi, ma incadrez si eu aici si le am pe toate trei! Si paltonul meu este gri, imi place mult culoarea asta in ultima vreme :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Bocanci buni si fular mare si calduros, da!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai, ce dragut este paltonul! Imi place tare mult <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare