SKIN NOVELS - povești pe piele



SKIN NOVELS a devenit brandul meu preferat de săpunuri. Au ajuns la mine de vreo trei săptămâni (cred) și recunosc că m-am chinuit efectiv să le desfac. Nuuu voiam să le stric aspectul delicat, deoarece sunt absolut superbe. Vă jur că îmi vine să spun în tot acest post că sunt minunate, minunate, minunate, minunate.........
O să încerc totuși să fiu  coerentă și să vă spun că sunt săpunuri 100% naturale, cu un miros natural și cu un efect magic. Eu, în general nu folosesc săpun pe față deorece nu este indicat (dacă nu ste natural) și nici nu îmi face bine. Folosesc săpunul cu lavandă de când m-am hotărât să îl desfac :)) și tenul meu se simte foaaaarte bine. Aceste săpunuri fac parte din categoria aceea de produse de lux, din punctul meu de vedere. 
Tot ce ține de acest brand m-a surprins plăcut și m-a cucerit în secunda doi. Vă promit că asta vi se va întâmpla și vouă dacă veți merge într-o călătorie scurtă pe siteul skin novels. 
Nu vă mai țin, voiam să vă aduc la cunoștință descoperirea mea și să vă îndemn cu tot dragul să le încercați. Aveți mai jos și câteva imagini, pentru a vă ajuta să vă faceți de aici o imagine corectă care să vă trimită direct pe site. 








xoxo

Comentarii

  1. Eu sunt putin certată cu tenul meu. Folosesc de multi ani un singur produs care pare să se potrivească.
    Am fost la câteva cursuri despre beneficiile săpunurilor hand mare și naturale, însă încă nu am avut curaj sa le testez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt Gica Contra, n-as pune sapun pe fata, oricat de natural ar fi. Insa imi place sa folosesc sapun solid pe corp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Singurul săpun pe care îl folosesc pe față este cel de la Dove, îmi place rezultatul! Posibil să încerc și cu acesta, hihi
    Suuuper pozele :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare