Outfit of the day ft. KoModa



 Salut! A ieșit soarele după ploaie și vin și eu cu un pui de blog post de miercuri după-amiaza.
Vă prezint astăzi o ținută purtată în cadrul unui shooting pentru KoModa (puteți vedea pe Instagram și alte ținute din cadrul acelui shooting). 
Foarte multe nu am să vă spun, sper că imaginile transmit exact energia simțită în acele piese și sper să aveți un weekend frumos, chiar dacă e abia miercuri :D. 


cămașă: KoModa
culottes: KoModa
shoes: H&M
foto: Ana



   









*Multe mulțumiri Anei care de fiecare dată mă face să mă simt super în fața aparatului. :)

Comentarii

  1. Imi place mult tinuta asta! Pantalonii sunt foarte frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult pantalonii! Nici camasa nu e de lepadat, doar ca nu sunt eu fana lor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place mult stilul acesta, e foarte lejer și de vară și în același timp elegant și ușor de purtat peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  4. DA, INTERESANTĂ ȚINUTĂ ȘI MODELUL ESTE PE MĂSURĂ :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumusica tinuta ta :) imi place tare mult camasuta! Pupicei! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce poze faine! :)
    Si tinuta e super, mai ales ca e...KoModa :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare simpatică ţinuta! Mi-au tras cu ochii pantofii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o ţinută comodă! Mie îmi place ţinuta per ansambli, dar pantofii mi-au făcut tare cu ochiu ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place outfitul cum este construit, dar parca as pune si o pata de culoare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesant outfitul tau. Pantalonii cullotes sunt senzationali insa eu nu am avut suficient de mult curaj sa-i port

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare